Mackmyra whiskey och fest

Jag gick upp tidigt för att plåta kön till systembolaget. Mackmyra whiskey släppte femte upplagan.

Jag äger förövrigt en flaska från upplaga ett och den är förövrigt värd 10 000 kronor nu.

Det är bättre än bankernas små spaxfonder det.

Jag jobbar några timmar till och sedan blir det fest. Ledarskribenten hemlig fyller 30 år.

(Hon hotar med att vänskapen är över om jag skriver ut hennes namn i bloggen)

I alla fall så ska hon få ett fint kort som jag pysslat ihop själv. Jag har till och med gjort ett matchande inslagspapper. Om hon inte uppmärksammar det blir jag förbannad.


Kommentarer
Postat av: No1

Roligt att du är tillbaka på jobbet igen:-)

2007-09-01 @ 17:40:05
Postat av: Pernilla

Tack No1 vad du är gullig trots allt. :-)

2007-09-02 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback