Massor av kineser

Igår plåtade jag massor av kineser. 140 stycken för att vara exakt.
Jag gick upp på en stege och lät sedan reportern Mattias styra upp alltsammans på backen.
Kineserna förstod inte engelska så bra så reportern fick springa omkring och vifta med armarna. Han såg jätterolig ut där nere på backen. Jag hejade på honom och han hejade på kineserna. Dom fattade i alla fall poängen och kom gående från alla håll för att ställa upp sig.
Jag skulle precis ta bilden när en arm sträcktes upp mitt i högen. Det var Mattias som vinkade. Han var omringad.

Kommentarer
Postat av: björnen


.... kul, "massor av kineser", 140st!!
Det bor ca; 1.323.600.000 personer i Kina. Det kallar jag "massor av kineser".

2007-09-06 @ 23:33:23
Postat av: Nisse.S

Gomorron. vaar kineserna trevliga?

2007-09-07 @ 08:31:03
Postat av: Pernilla

Gomorron Nisse. Kineserna var verkligen artiga och trevliga.

2007-09-07 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback