Vältränade Brynässpelare

9-1 till Brynäs igår. Verkligen bra.
Det enda dåliga var nog att en annan fotograf försökte trycka sig in mellan mig och Brynäsmassören Glenn. Men se det gick inte för sig. Där var jag tvungen att sätta ner foten. Den platsen har varit reserverad åt mig i många år och så ska det förbli.
Efter matchen tyckte reportern absolut att jag skulle följa med ner i omklädningsrummet.
Det är lite pinsamt. Förut ville reportrarna nämligen alltid ha med mig dit och där sa de åt mig att ta en massa bilder. Det pinsamma var att bilderna aldrig kom in i tidningen. Det gjorde inte gårdagens bilder heller. Jag lade i alla fall märke till att det ser bra ut inför säsongen. Spelarna är helt klart vältränade.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gaaah herregud! Ta med mig nästa gång, kan vara assistent år dig ;) Kul att träffa dig igen :)

2007-09-28 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback