Boork, Mulberry och affischer

I dag åt jag gratislunch och lyssnade på Leif Boork som föreläste. Han berättade bland annat om när han fick sparken, när han gick ut på isen och hur han ibland fixar en paus i matchen genom att till exempel tappa en penna på isen så linjedomaren får åka dit och plocka upp den.
Det var roligt att lyssna på honom.

Roligt var även att jag visste att Jenny skulle dit. Jenny gillar väskor, så jag tog med min nya Mulberry för att visa henne. Det blev exakt den effekt jag hoppats på. Hon blev irriterad.
I går ringde jag även henne och berättade att jag satt och putsade min iPhone och så sa jag att jag skulle gå ut i solen och dricka kaffe. Då blev hon så sur så hon lade på luren.

På eftermiddagen var jag och Annelie på köpcentrum för att fika och shoppa. På JC såg jag ett par fina jeans på en affisch.
- Har ni de där byxorna? frågade jag tjejen i kassan.
- Nej.
- Har ni haft dem?
- Nej.
- Kommer ni att få in dem?
- Nej.

Sedan gick vi vidare till Carlings där Annelie såg en klänning på en affisch.
- Har ni den där klänningen? frågade hon.
- Nej.
- Har ni haft den?
- Nej.
- Kommer ni att få in den?
- Nej.

Ett tips till affärer: Gör reklam för de varor ni har!

Kommentarer
Postat av: Cat

Den var stilig!

2008-04-24 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback