Brynäs-Leksand 3-0

Snälla reportern Jimmy sitter och hjälper mig med bildtexter på spelarna till mina bilder.
Han har en kompis som älskar att titta på och prata om hockey. Kompisen ringer Jimmy varje dag för att prata om Brynäs. Under några minuter nu har han ringt två gånger.
I går ringde han och grät nästan i telefonluren för att han var så nervös och orolig över Brynäs situation.
Inför i dag hade han till och med garderat upp en psykologtid. Han ringde sjukhuset och förklarade situationen och de hörde tydligt på hans röst att han menade allvar.
Skulle Brynäs ha förlorat i dag, skulle han alltså haft en tid direkt hos psykologen.
Nu slipper han tack och lov ta sig iväg dit.

Kommentarer
Postat av: Påven

Än är det inte över.
Men jag tror att det blir Brynäs och Rögle som går upp.
I så fall är allt frid och fröjd.
Skulle det bli Rögle och Malmö i stället får du skicka ner Jimmy så ska jag ge honom en välsignelse

2008-04-09 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback