Gefle IF - Djurgården 1-2 Tyvärr.

De fick skotta fram linjerna och ploga planen.
Det vräkte ner snö hela matchen.
En liten traktor åkte omkring och plogade i halvtid. Men han plogade inte framför djurgårdsfansen. De kastade nämligen ispälor på traktorns rutor, så det var bara lite mer än halva planen som var plogad.
I pausen fick jag kaffe av en vänlig tv-fotograf och efter matchen hjälpte självaste Tigern mig med namnen på spelarna. Fast han är ju inte Tiger längre tyvärr. Nu jobbar han åt radion, men det sköter han också bra.
Daniel Sandström har också skött sig bra. Det är nämligen han som tjatat att de ska börja med smörgåsar i pressrummet. Bra jobbat alla!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Halvtid, det heter halvtid *muttermutter*

Postat av: Pernilla

Ja det heter det faktiskt. Ska ändra. :-)

2008-04-10 @ 07:30:40
Postat av: Jerk

Bra..nu är jag nöjd :)

2008-04-10 @ 23:06:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Tyvärr? Knappast, det var kul att se en vinst i snöovädret. ;) Såg inte dig dock, fast å andra sidan såg jag knappt spelarna heller... :)

2008-04-13 @ 10:23:30
URL: http://kalltsomis.textbild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback