Samvete

I Kina gick vi på konditori och köpte kakor flera gånger per dag. Det var gott och väldigt billigt. I går skulle jag lätta mitt samvete och gick därför iväg till Workoutcenter där jag tränar. När jag kom innanför dörren sa Danne som äger stället att jag skulle följa med in på hans kontor för att se hans nya inköp. Numera sitter han där inne och trycker i en lyxig massagestol. Jag provade den genast och det var ingen dålig sittplats, så jag blev sittandes länge.
Eftersom jag skulle iväg och fotografera fotboll hann jag knappt träna alls.
I dag fotograferade jag Daniel Westlin och Daniel Mossberg och mina stackars elever hade teoriprov, så jag hann inte fixa mitt samvete idag heller.

Kommentarer
Postat av: Cat

Jag såg dig gå till ditt gym tidigare. Då gick du och åt på en stor chokladkaka?!?!?!

2008-04-22 @ 17:57:29
Postat av: Klas

En gottegris är en gottegris är en gottegris.

2008-04-22 @ 18:15:31
Postat av: Kusin U

Hörde att mamma hade bakat bullar åt dig oxå.

Kram U

2008-04-25 @ 20:09:40
Postat av: Pernilla

Ja bullar, matbröd och biskvier. Hur gott som helst alltihopa!
Jag missade tyvärr finbesöket på Arbetarbladet. Hoppas de tog hand om henne ordentligt.

2008-04-26 @ 15:07:40
Postat av: Kusin U

Karin hade det jättebra på AB.

2008-04-27 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback