Gefle-Halmstad 4-0

Fia som läser min blogg berättade att hennes bror också läser den. Roligast tycker han att det är när jag skriver om fotboll. Jag kan för allt i världen inte förstå varför det kan vara så intressant att läsa om just fotboll i en blogg, men okej då.
Jag var på Gefle-Halmstad i går och Gefle vann äntligen. Roligast i Halmstad var den blonde killen med långt hår och hårband. Jag tror att han kallas för Texas. Han sprang runt och skällde på sina lagkamrater. Själv verkade han tämligen felfri. Skäll fick även jag efter matchen. Det hör i och för sig inte till ovanligheten, men nu hade han nog fullständigt vaknat på fel sida. Vaktmästarna börjar redan klockan 06.30. Det har jag hört ett antal gånger. De vill hem snabbt. Så när journalister och fotografer inte illa kvickt piper ut därifrån gnälls det. Det finns ett annat rum, men där är bredbandet lika som vad vaktmästarna tycker om att vi journalister sitter kvar, nämligen segt.
Efter matchen brukar jag och TT-Jimmy dricka kaffe och titta på spelarna som går hem. Oftast hänger Gefle med sina huvuden, i går var det kanske annat, men det vet inte jag för det regnade så vår fotbollsspelarspaning ställdes in.

Kommentarer
Postat av: TT-Jimmy...

...dricker inte kaffe. Men gärna en Loka, men då blir han så kissis att han måste hem snabbt.

2008-08-04 @ 11:03:58
Postat av: hanna från halmstad

Gillar inte Gefle längre! :(

2008-08-04 @ 11:11:44
Postat av: Magic

Strunta i Foppa-tofflerna och kom på Jimmys fest på fredag!

P-abstinensen är stor hos oss

2008-08-04 @ 23:17:43
Postat av: Pernilla

Jag vet Magic. Önskar jag kunde gå på den festen. Vi får fixa en ny när jag är ledig.

2008-08-05 @ 15:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback