Hockeyn är igång

Brynäs-AIK 1-2 eller vad det nu blev. Jag råkade hamna i AIK-klacken och tappade koncentrationen av allt skrik, men det var i alla fall trevligt att komma iväg och se hockey privat.
Annelie och jag satt med en filt runt oss som jag tagit med. Bisse trängde sig förbi för att sätta sig längre in på samma rad.
- Vad smart du är som tagit med dig en filt, sa han.
Jag vände mig till Brolin-kopian:
- Bisse är smart som fan. Han är medlem i mensa.
- Men han var inte tillräckligt smart för att ta med en filt, påpekade kopian då.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så du tog åt dig äran för filtidén ändå din lilla myglare. :)

2008-08-16 @ 13:50:55
Postat av: Anonym

Kliv ur sängen och börja blogga om helgen!

2008-08-17 @ 16:38:51
Postat av: Anonym

jaha? De gör reklam för din blogg i tidningen idag, men till ingen nytta eftersom du verkar vara på semester. Skriv!

2008-08-18 @ 13:16:32
Postat av: Robert L

Borde du inte skriva lite om din nya kärlek?

2008-08-18 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback