I love Bagis - Bullar. Bilder. Brudar.

Lördagen den 23 augusti ställer framgångsrika kvinnliga fotografer ut sina bilder på en plats nära dig.
Så står det på natverketbrudarna.se där jag är medlem.
Jag var inbjuden att delta i utställningen, men tackade nej på grund av att jag är för lat.
Lat är däremot inte Hanna Teleman som ställde ut sina bilder i Bagarmossen. Hon hade två olika teman. Bilder från Tokyo och bilder på hennes katter Kitty och Zlatan som jag för övrigt brukar passa.
Marika Lagercrantz gick runt på torget och pratade om utställningen.
- Om ni söker på brudarna så hittar ni vår hemsida. Om ni söker på nätverket brudarna, alltså.
- Om man bara söker på brudarna så hittar man nog något helt annat, konstaterade ett smarthuvud i publiken.
Efteråt bjöds det på saft och bullar eftersom vi just befann oss i Bagarmossen.

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha.. den kommentaren missade jag! :)

2008-08-23 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback