Mat och djur

Jag blev bjuden på en mysig frukost i en park i morse. Kaninerna skuttade omkring runt picknickfilten.
Till lunch bjöd fotograf-Hanna på soppa, sedan tog vi en promenad till golfklubben där vi åt våfflor till efterrätt.
Kvällsmaten ska min bror i Bromma bjuda mig på, men det vet han inte om än.
I morgon kommer jag till Gävle igen och då förväntar jag mig samma uppbackning där.
Min gamla gymnasiekompis Marina är i alla fall beredd på att jag kommer. Jag gillar ju god mat och djur och det sistnämnda har Marina gott av. Jag ska åka och borsta hennes hästar. Hon har hästar så det räcker och blir över. Hela 30 stycken, så nog kommer jag att få borsta om jag vill borsta.

Kommentarer
Postat av: hanna

Du var också generös och bjöd mig på våfflor faktiskt! Supergott.

2008-08-24 @ 18:40:05
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en trevlig helg!

Postat av: Kattis

Hallå tösen! Vad mysigt, hälsa Marina så mycket. Vi ses om en vecka, nu drar vi på semester. Många kramar från K

2008-08-25 @ 08:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback