Paranta damer var dom allihopa

I går plåtade jag kungens syrra.

Hon var i Sandviken på släktträff.

- Fotografera prinsessan Christina, sa Mats Jonsson till mig.

Jag såg ut som ett frågetecken. Det var över 120 personer där.

- Vet du inte hur prinsessan ser ut?

- Madeleine, Victoria och Törntrosa har jag koll på, svarade jag.

(Fast sedan blev jag lite osäker om Törnrosa är en prinsessa eller inte).

- Vem är det då?  

- Det är någon av de där tre, sa Mats.

Jag plåtade och Mats gick fram.

Han tog namnen från vänster till höger.

- Och du är Christina, sa Mats till damen i mitten.

- Nej Gunilla, svarade hon.

- Jaha, svarade Mats och prinsessjakten gick därmed vidare.

Tillslut hittade vi rätt.

- Vi får nog inte jobb på Damernas Värld, varken du eller jag, konstaterade Mats.


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Utvik, ända vägen till kändisskap?

Postat av: Anonym

Hur vet man att Pernilla jobbar?

1. Sportredaktionen är inte där sportredaktionen ska vara. De är inne på foto.

2. Elementet står på full värme trots att det är sommar.

2008-08-31 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback