Poliser, Fotboll och Massage

Jag avslutade med att plåta en enkät i kväll. Det jobbet tog lite tid, för det var mest fulla människor på stan. En svarade ”fuck off” på frågan om han ville vara med i tidningen. En annan ville vara med om hon fick visa brösten.
Reportern och jag hann i och för sig även med att spela fotboll på Medborgarplatsen. Vi hittade en boll där så jag fick skjuta mål på honom.

Tidigare i dag stod jag i en hage och klappade hästar tillsammans med två poliser.
De var där och kollade om hästarna var vanvårdade.
Eftersom jag var på plats innan poliserna hade jag redan letat upp var hagarna var.
Poliserna bad mig därför att guida dom runt. Polisbilen åkte efter min bil lite fram och tillbaka och så stannade vi då och då för att gå in i hagarna och klappa hästar.

Arbetsdagen avslutades perfekt. Jag fick godis och fyra böcker av Aftonbladet och jag hann även med att sitta i massagestolen.

Kommentarer
Postat av: Myskillen

Var finns bilden på tjejen med brösten publicerad? Hehehe...

2008-08-11 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback