Brynäs-HV 4-6

I dag på Brynäsmatchen slog jag till domaren. Han backade så han stod framför mig och sedan satte han upp handen framför min kameralins. Jag smällde till honom på armen.
- Nej men det där blir ju en jättebra bild, försvarade han sig.
En annan gång när linjedomaren åkte förbi ropade Brynäsbacken Svanberg från båset.
- Var inte rädd att fråga om det är icing.

Tyvärr blev det ingen vinst denna gång, men det var en trevlig kväll i alla fall. Efter matchen ringde TT-Jimmy som var där privat. Han och hans kompis Erik följde med upp och fikade med mig. Efter det plockade de upp Martin och sedan åkte de hem och lagade mat till mig. Jag fick tacos och sedan spelade vi Hotel. Jag gjorde som Brynäs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte konstigt att Brynäs förlorar. Brolinkopian har slutat skrika. Det är hans fel!!!!

2008-12-29 @ 16:04:47
Postat av: Brolin-kopian

Jag har tröttnat på Brynäs tråkiga publik och Brynäs spel.

Jag har gett upp.

Nu får någon annan ta över "hejandet"



2008-12-29 @ 16:22:18
Postat av: Brolinkopian

Svar:

Jag har tröttnat på att ingen ropar med. Jag har berättat för Brynäs vad jag känner för deras sätt att försöka bidra till att höja stämningen, men de lyssnar inte.







2008-12-29 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback