Nyttig fredag

Julklapparna rullar in. För några veckor sedan fick jag ett par snygga svarta byxor och ett svart linne. I dag fick jag också ett paket. Det var ett litet gulligt databord så att jag kan ligga i soffan samtidigt som jag surfar. Det passar bra i kväll eftersom jag ska vara hemma.

Min PT tjatade att jag skulle köra superset på min mage och efter det passet känns det onödigt att sabba det hela med alkohol. Annelie och jag drack därför grönt te på fiket. I och för sig köpte vi hem bubbel, men det ska vi inte dricka förrän i morgon. Då blir det bara en onyttig dag denna helg och det är ju bättre än två.

Kommentarer
Postat av: marit

En är bättre än två, eller är det så att två är bättre än en.....??!

Postat av: marit

En är bättre än två, eller är det så att två är bättre än en.....??!

2008-12-06 @ 11:40:43
URL: http://m-funderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback