Tack och hej

En av mina kompisars vänner har haft lite otur när det gäller tjejer.
En av hans tjej hade en jobbig hund som bet honom hela tiden. När han krävde att hon skulle välja mellan honom och hunden, så valde hon hunden.
Sedan träffade han en ny tjej och det såg positivt ut. De gifte sig, men lyckan varade inte för frun var otrogen.
Hon ångrade sig och bönade och bad att han skulle stanna kvar.
- Vi kan väl i alla fall prova ett år, sa hon.
De levde ihop som vanligt och frun var glad att han stannat.
En dag började han packa sina väskor.
- Vad gör du? frågade frun.
- Det har gått ett år nu.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Hahaha... hur skulle du ha valt, Alice eller killen;)

Ses vi på onsdag eller? För du ska väl med ut och käka på min avtackningsfest?

Postat av: PressLasse

Hej



Det där kommer jag ihåg?



PressLasse

2008-12-08 @ 06:36:22
Postat av: MARIT

HAHAHAHAHA - jag skrattar högt. Detta var sjukt roligt !!

2008-12-08 @ 13:39:33
URL: http://m-funderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback