Rån i Ockelbo

Swedbank i Ockelbo blev rånad i morse.
Först stannade jag vid vägspärren för att ta bilder på poliserna där. Min lilla bil rullade iväg så en polis var vänlig nog och ropade att jag skulle lägga i handbromsen.
När jag kom fram till centrum stod en personal i Handelsbankens skyltfönster och drack kaffe. Bankerna ligger nämligen i samma byggnad.
En kollega som noterat detta tyckte att rånarna var ena riktiga idioter.
- Eftersom det inte är några poliser här borde de väl ha tagit båda bankerna på en gång.
Men alla rånarna har ju inte huvudet med sig kan man konstatera.
En välkänd rånare försökte ju till exempel råna systembolaget en måndag förmiddag. Det verkar inte vidare genomtänkt kan tyckas.

Kommentarer
Postat av: Britt

Pernilla! Du är så snäll o hjälpsam så jag vill ta detta tillfälle att säga till alla er andra: Pernilla är bäst!

2008-02-01 @ 16:08:55
Postat av: Pernilla

Tack Britt! Men nu får du nog även ta och påpeka att du inte är ironisk den här gången...

2008-02-01 @ 16:32:07
Postat av: Sandra

Men nu var du här i Ockelbo igen utan att hälsa på :/ dum-pernilla! ;P

2008-02-01 @ 22:09:19
Postat av: Klas

Hej du, om du kikar in på min gamla bloggadress, den med guldfisken, så får du träffa Ville.

2008-02-04 @ 20:50:19
Postat av: Pernilla

Ja det var dåligt av mig Sandra. Illa. Bättring nästa gång...

Grattis till lille Ville! Vilken söting!

2008-02-04 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback