Allsång på Skansen

Jag sitter med Sofies Mode i handen.

I vanliga fall tycker jag att listor av alla de slag är värdelösttråkiga att läsa, men nu har jag plöjt igenom hennes i alla fall och det är mycket som stämmer på mig. Bland annat det här:

 

  • Jag surfar med mobilen
  • Jag har klackskor
  • Jag gillar att äta långa bruncher inne i stan
  • Jag gillar allsång...

Det jävliga är att allt det där står på utelistan.

Whatever. Inget att bry sig om. För i dag är det tisdag och jag ska träffa Lasse Stefanz, Amanda Jenssen, Brolle, Little Gerhard, Rock-Olga, Rock-Ragge och Burken och Maria Haukaas Storeng. Alla kommer att hänga med Anders Lundin på Allsången och efteråt ska vi äta korv tillsammans bakom scenen. Jisses vad trevligt vi ska ha det. Utomhus förvisso, men ändå väldigt inne!


Kommentarer
Postat av: Denise

Vilken bikini tycker du är snyggast? :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/july/mer-bikinis.html

2008-07-08 @ 11:46:41
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback