Allsångsrapport

Det var trevligt med allsång i går. Artisterna var snälla och glada och jag fick i mig tre vegetariska korvar. Den sista var lite pinsam att ta, men jag var väldigt hungrig.

Amanda gick omkring barfota när hon uppträdde och i strumpor bakom scenen, när hon nu inte gömde sig i logen.

Brolle var glad, men så satt hans söta Elin och tittade på också.

Den norska tjejen Maria Haukaas Storeng verkade ändå gladast på stället. Hon ringde hem och berättade för sin familj att det gått så bra och att det var så roligt att få vara med.

Jag ska förövrigt flyga till Norge nu. Bara reportern behagar dyka upp.  

Kommentarer
Postat av: Mattias

Helvete vad du får vara med om mycket och froterar dig i den fina världen. Är vi helt bortglömda här på Arbetarbladet nu? :(

2008-07-09 @ 14:32:01
Postat av: Pernilla

Nej er glömmer jag inte. Har du en sådan där dag igen när du går runt till alla tjejer och låtsas vara snäll?

2008-07-09 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback