Disneyland Paris

När det är segt på jobbet händer det grejer privat.
Sist jag var uttråkad på arbetstid bokade jag Kina- och New York-resan.
I dag var det lugnt igen och nu är det Disneyland nästa.
Jag messade lite fram och tillbaka med chefredaktören Lutti på Arbetarbladet och fick till slut fram ledarskribent-Jennys telefonnummer i Paris.
Jag ringde henne, styrde upp. Ringde Annelie, styrde upp och nu har vi bokat och betalt resan.
Annelie och jag var nära att boka en resa till Ryssland också, men hemsidan var för seg så det får bli nästa gång det är lugnt på jobbet.
I morgon är jag ledig, så nu blir det utgång för att fira min lilla Paris-bokning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ryktas om att vakterna vill att du ska komma och liva upp stämningen i helgen. Ok? /cat

2008-08-01 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback