Efterfest

Tomas Brolin-kopian var på samma efterfest som jag i går.
En tjej gick runt i lägenheten och spelade dragspel.
Grannarna kom ungefär klockan 3 på natten och ville att hon skulle sluta upp med det.
Brolin-kopian fyllde en vattenpistol och sprang fram till dörren och sköt på gnällgrannen genom brevlådan.
Därefter gick han in och hittade en lapp som en annan granne skrivit.
Där stod det:
”Hej, jag tycker att dina gardiner med tulpaner på var väldigt fina. Jag undrar vad du köpt dem. Kan du ringa mig?”
- Jaha det ska hon väl få veta, sa Brolin-kopian och tog upp sin mobil.
- Hej, jag har en lapp här där det står att du undrar var jag köpt gardinerna med tulpaner på. Jag kan berätta för dig att jag köpt dem i en affär. I en affär som heter Ikea.
Därefter kom lägenhetsägaren in i rummet och skrek att han skulle lägga på. Vid fyratiden gick värdinnan och värden och lade sig. Efterfesten tog slut och vi fick gå hem.

Kommentarer
Postat av: Magic

För mycket detaljer utelämnade och gärna en bild på lappen.



kram

2008-07-26 @ 19:29:22
Postat av: Magic

Skulle inte berättat för mina kollegor på jobbet om att bloggen fanns. Nu är alla här och pratar om vattenpistolen.

2008-07-28 @ 13:35:42
Postat av: Pernilla

Ja Magic de börjar kanske bli oroliga efter att både jag och Jimmy bytt bank...

2008-07-29 @ 13:05:14
Postat av: Värden

Haha, fantastiskt. Tänk att till och med förstasidan i måndagens AB puffade för denna resumé.

2008-07-30 @ 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback