Fredagskväll på jobbet

Det har verkligen inte känts som fredag i dag.
Förrän nu. Mina vänner skickar sms där det står vilka pubbar de är på och vilka klubbar de ska till. Jag får även information om deras val av drinkar och några lyxar även med champagne. De stavar sämre och sämre för varje sms som kommer, så jag antar att de har det ganska roligt.
Själv är jag på tidningen, men helt tokigt är det inte att arbeta.
Vi spelar pingis, surfar på nätet, läser tidningar och blir masserade i massagestolen.
Jag har även hunnit med att göra två roliga jobb.
Lars som är min chef för i kväll var dessutom gullig och kom med chips och dip till min plats. Snart har jag ätit halva påsen. Jag börjar bli mätt och ska därför ge tillbaka den nu.  

Kommentarer
Postat av: tjat

ok jag tar åt mig av felstavningarna. Du dissade mig brutalt hårt igår natt men jag gillar det så jag återkommer igen efter några öl

2008-07-19 @ 22:51:32
Postat av: tjat2

Ska jag ringa sen?

2008-07-19 @ 22:59:19
Postat av: Pernilla

Nej du ska absolut inte ringa.

2008-07-19 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback