Gefle – Trelleborg (0-1)

Trelleborgs vinnardans i går var nog bland de töntigaste danser jag sett. Den såg till och med töntigare ut än små grodorna.
Matchen var inte alls så rolig att titta på. Det roligaste som hände var att Aftonbladets fotograf Magnus Wennman ringde och frågade om jag vill bo hos honom. Det ska bli mycket trevligt att flytta in till hans fina boende och hans två katter.

I dag har jag shoppat en fotbollsbok. Boken är en present till Hanna.
Jag messade henne när jag såg den i hyllan:
Har du boken Zlatan är Zlatan?
Nej tyvärr, svarade hon.
Ok då köper jag den till dig nu i present.
Trots att hon inte kommer att bli särskilt överraskad, så har jag slagit in den med fint papper.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag kommer bli jätteglad!

2008-07-14 @ 20:14:22
Postat av: No1

Det skulle jag också ha blivit..

2008-07-16 @ 21:45:29
Postat av: Pernilla

No1 var håller du hus nu? Semester?

2008-07-17 @ 02:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback