Grattis...

...Robert Laul som hade Sveriges bästa blogg under EM-slutspelet enligt en omröstning på Expressen.se.

- Det var väl ingen nyhet?

- Så du är inte överraskad?

- Inte alls. Men på tiden att någon uppmärksammar det. Det får man ge konkurrenten, en mycket bra omröstning.

- Är det synd om konkurrenten som fick storstryk på hemmaplan?

- Det tycker jag faktiskt.

 

Det var ju verkligen bra jobbat av Robert där borta. Speciellt med tanke på samtalet han hade med Magnus Wennmann nyss.

    - Har du inga bilder på mig från EM där det ser ut som om jag gör det jag ska? Någon där jag inte ser berusad ut och inte när jag har en poncho på mig och inte när jag ligger och solar på soldäck?

- Nja då får jag nog gräva djupt i arkivet, svarade Magnus.

 

De där fotbollsreportrarna verkar ha det lite väl glidigt när de är ute på jobb.

Klockan 19.00 ska jag och Robert till Söderstadion och se Hammarby-Norrköping.

Jag får stå ute i regnet, medan Robert troligen tar en kaffe och sätter sig på läktaren.

 


Kommentarer
Postat av: Påven

Stackars dig. Och så på Slödderstadion av alla arenor.

Men det kanske inte är värre än Strömvallen ändå.



2008-07-07 @ 16:22:27
Postat av: Pernilla

Strömvallen är ok. Du får komma upp och titta någon gång. Man får i alla fall gott fika där nu. Påven jobbar du eller? Du verkar ha väldigt fullt upp...

2008-07-07 @ 16:41:23
Postat av: Anonym

det är ju helt otroligt att du inte är fet

nu står du där borta igen och trycker i dig choklad IGEN!

äter du inget annat än godis människa?



2008-07-07 @ 17:17:05
Postat av: Wesslan

Det roliga var att ju att de stängde ned omröstningen om "bästa blogg" efter typ 3 personer röstat... :)

Nu tror jag iofs att herr Laul hade vunnit ändå men lite skoj var det.

2008-07-08 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback