Hells Angels fika

Hells Angels verkar vara ena riktiga mesar.
Hanna och jag var hemma hos presidentens svärfar nyligen och fikade smörgåsar, våfflor och bullar.
Vi försökte självklart pressa honom på information.
- Var får han sina pengar ifrån? frågade jag.
- Han äger ett snickarföretag, svarade svärfar.
Hanna och jag himlade med ögonen åt varandra.
- Vad tror du att han får pengarna ifrån då? fortsatte svärfar.
- Indrivning såklart, svarade jag.
Svärfar ruskade på huvudet.
Presidentens två hundar var också på besök hos svärfar just den dagen. På deras halsband sitter ett varsitt rött hjärta med hundarnas namn och telefonnummer till ägaren om de skulle råka komma bort.
- Titta vad presidenten har varit ut och handlat, sa Hanna.
- Nej det är nog dottern som handlat de där, svarade svärfar.
- Nej det är det inte, det är presidenten som är ute och handlar hjärtan, insisterade vi.
Svärfar berättade då att presidenten även sålt leksaker på loppis för några veckor sedan.
Hanna och jag tyckte att det lät förjävla mesigt.
Dessutom rider han dressyrlektioner tillsammans med Östermalmsdamerna.
Det var droppen. Det blev för mycket för oss.
- Hells Angels i Sverige verkar inte vara särskilt macho, konstaterade Hanna.
Svärfar säger att vi ska få följa med och titta på honom snart. Det får helt enkelt bli ett litet studiebesök för att se om han verkligen är så töntig som han verkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

... ge oss din adress och tel.nr

Postat av: björnen

... va faaan Pernilla. Här berättade jag i förtroende på dina frågor, jag ville ringa upp så du kunde ställa dina frågor själv. Men fasligt rädd som du är rodnade du och gömde dig under mitt köksbord då jag ringde upp. Inte kunde jag tro det om dig. Men vill man bevara en ev. hemlighet eller säga något i förtroende så är inte du rätt person att prata med.

Stryk mig från din telefonlista.

2008-07-22 @ 17:27:20
Postat av: Pernilla

Kul Björn

2008-07-22 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback