Kaffe, vin och choklad

Nu är jag nedbäddad med kuddar och täcke i soffan framför teven.
Jag dricker kaffe, mailar och äter choklad, men jag är inte sjuk utan bara jävligt lat.
Snart ska jag göra ett litet ryck och byta ut kaffet mot vin.
Jag ska ner på stan och träffa tvillingarna Ramona och Rosita.
Ramona bor i Australien och hon har verkligen inte vägarna förbi här så ofta.
Det jobbiga med alkoholen är inte bakfyllan, utan att jag måste lämna bilen hemma.
Min bror säger att jag lämpligen tar mig in med hjälp av något kommunalt färdmedel, tillexempel en tunnelbana.
Det är ett projekt det där. Jag åker nästan alltid bil, så jag har ingen koll på vilka som går var.
Det är allt lite besvärligt att åka miljövänligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej nej sluta inte läs!, jag trodde inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus.com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M.

Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det!



Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-11 @ 14:08:07
Postat av: Pernilla

Nej Anna jag hoppar det där, men tack för upplysningen!

2008-07-11 @ 14:10:49
Postat av: britt

Allt är som vanligt alltså.

2008-07-11 @ 14:32:42
Postat av: Anders

Skapligt med sk*t du börjat få bland kommentarerna...

2008-07-11 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback