Magnus Uggla utan solglasögon

En i Magnus Ugglas nya band frågade om jag gått i samma klass som Thoma Di Leva. Det var mindre smickrande med tanke på att han är äldre. 

Magnus däremot var charmig som vanligt.

Han stod ute och väntade på mig när jag kom för att plåta hans band.

Det blev fina bilder på dem tillsammans.

Sedan skulle jag plåta Magnus ensam. Han hade som vanligt sina solglasögon på sig, men efter lite tjat tog han av sig dem.

Jag hängde glasögonen så att de syntes i hans halsurringning.

Mina kollegor var imponerade. För dem har han minsann alltid behållit solbrillorna på.

I går var det Allsång. Jag har varit ledig alla tisdagar hittills, så även i går. Jag missade tyvärr därför när Magnus och hans solglasögon uppträdde. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bruden! Tråkigt att du stannar i Gävle i helgen... Vi ses nästa helg hoppas jag! /cat

2008-07-03 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback