Till Press-Lasse på Gefle IF

TT-reportern Jimmy har också en blogg. Den ska handla om innebandy, men ibland skriver han även ofördelaktiga saker om mig.
Men vad gör väl det egentligen, när inte ens hans pappa läser den.
Hans pappa heter Lasse och är pressansvarig på Gefle IF. Han brer alltid särskilt goda smörgåsar till mig när det är fotboll. De spar han till jag kommer in i pressrummet.
Lasse har även berättat att han läser min blogg varje dag efter att han druckit kaffe.
Sist jag träffade Lasse berättade jag att hans son Jimmy skrivit om mig i sin blogg.
- Ja jo jag vet att han har en blogg, men den läser jag inte, sa Lasse då.

Och här kommer ett privat meddelande till Lasse som läser min blogg men inte Jimmys: Dina smörgåsar är helt fantastiska, men om du skippar smöret på mina så kommer jag att bli ännu gladare.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Jag läser visst Jimmys blogg. Den är hur bra som helst. Kanske den bästa över huvud taget förresten.

Här är adressen:

http://blogg.gavletidningar.se/zorrobloggen/

Postat av: Pernilla

Kul Jimmy

2008-07-29 @ 14:22:55
Postat av: Jimmy

Åh tack, farsan. Men nu får inte några fler gå in på min blogg. Gävletidningars server blir överhettad av alla besök.

2008-07-29 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback