Välkomna alla nya läsare!

I går messade jag en hel del med Robert Laul.

Det började på matchen när han skickade spydiga små meddelanden av typen:

Regnar det?

Varmt och skönt?

Jag som tar mitt jobb på allvar fick svara snabbt och kort för att inte missa en massa bilder.

Ett svar var bara en lipande smiley. :0P

I pausen kom han fram:

-       Vad konstigt du skriver. Ett O och ett P?

-       Men det är ju en lipande gubbe ser du väl!

-       Men mina gubbar är runda och gula, vilken skittelefon du har!

-       Jag har ju en Iphone!

-       Skittelefon, upprepade Laul.

Framåt midnatt blev han snäll och jag hamnade i hans blogg igen.

Han länkade även till min och det resulterar alltid i en massa nya besökare.  

Kommentarer
Postat av: Klasse

Killar skickar såna sms när dom är kåta på en brud.

2008-07-08 @ 01:43:18
Postat av: Jonas

Blir att läsa ofta här. Du är mycket vackrare än Lauler. :D

2008-07-08 @ 02:15:14
Postat av: Manne

Tro mig, han stöter på dig min vän.

2008-07-08 @ 12:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback