Brand och fotboll

Fotboll på tv, frukt, kex och ost. Kan det vara bättre att arbeta?

Blir matchen tråkig läser jag lite i Sofies mode eller mailar.

Tidigare i dag gjorde jag trots allt en insats. 

Jag åkte i 45 minuter för att fotografera en sommarstuga som brann.

-       Får du fina bilder? frågade en av brandmännen.

-       Nej brandmannen där borta står ju hela tiden med ryggen åt mitt håll, svarade jag.

-       Gunnar kom! ropade han då i sin radio.

Gunnar vände sig om och bilden blev perfekt.

Nu sitter jag här och luktar brand, men till ingen nytta. Nyheten verkar vara helt bortprioriterad redan. 

Kommentarer
Postat av: Fia

Måste bara säga Pernilla att din profilbild är grymt snygg!

Kul för dig att du får titta på brandmän och vara på lite äventyr, själv får man bara läsa om det...(oj, inte ett dugg negativ)

2008-06-18 @ 09:18:17
Postat av: U

Håller med ovanstående...jag saknar dig, kom hem!

2008-06-18 @ 10:54:52
Postat av: Klas

Ja riktigt raffig bild faktiskt. På gränsen till lite porrig. ;)

2008-06-18 @ 11:56:55
Postat av: Pernilla

Ni är så söta! Jag saknar er med. På lördag kommer jag till Gävle.

2008-06-20 @ 00:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback