FFF Föräldrafritt och Fula ord

I går blev jag kallad fula ord. Väldigt fula ord. Terrorn pågick i över en timme. Tre killar stod och matade ord över mig. De var packade och hade varit på fest hemma hos en 17-årig kompis vars föräldrar var på Gotland. Det var med andra ord FF hemma.

Festen spårade ur och huset brann ner. Eller i alla fall övervåningen.

Jag var där och fotograferade eländet. Sex brandbilar, poliser, ambulanser och en helikopter kom dit. Och så vi då förstås. Jag och två reportrar.

 

Tidigare på kvällen fotograferade jag 4:ans program sommarkrysset på Gröna Lund. Där var det inte lika mycket action. Det var verkligen ett segt program. Höjdpunkten var när Joachim Cans uppträdde. Då kom det eld igen. Men den här gången var det en fin och trevlig brasa. 

Kommentarer
Postat av: Mija

Hej!

Fin design du har! :)

Hoppas du får en trevlig kväll.

Du får gärna kika in hos mig också och skriva en rad! Vore kul med nya kontakter!



Mija

Postat av: No 1

Usch o fy för såna ungar..

2008-06-29 @ 20:07:48
Postat av: Mija

sv: Ja hon är så fin min katt.. det är ju min lilla bebis. Kolla i kategorin "söta tyra" så får du se henne i klänning också :)

2008-06-29 @ 20:15:45
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Trevligt att se ett livstecken från dig igen No 1!



M: Jag ska kolla in din lilla bebis i klänning också. :o)

2008-06-30 @ 01:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback