Sex and the city premiär

Det var en väldigt bra första dag på Aftonbladet.
Jag började jobba klockan 14.30 och gick då runt och pratade med alla kollegor som jag inte sett på ett tag.
Dagens jobb bestod av att plåta lite kändisar på röda mattan till Sex and the City-premiären.

Jag skulle även fotografera på efterfesten, men tiden däremellan var det ingen som sagt någonting om, så jag gick in och tittade på filmen jag med.
Efterfesten var på Djurgårdens restaurang Josefina. Där var det ytterliggare en lång röd matta. Den mest otippade som gick på den var nog Christer Fuglesang.
Inne bjöds det på fem sorters champagne och så fick man en exklusiv goodiebag.
Jag tackade nej till både maten, spriten och påsen, men chokladbitarna kunde jag inte stå emot.


Kommentarer
Postat av: Klas

Som att du skulle tacka nej till en goodiebag. Inte troligt. Antingen var de redan slut när du kom dit eller så fick du smäll på fingrarna när du försökte ta en utan att kunna visa upp en godkänd kändislegitimation, eller kanske mer troligt så lyckades du knycka en som du nu försöker hålla hemlig eftersom du är rädd för "Chippens" vrede efter din reklam-blogg.

2008-06-17 @ 10:44:29
Postat av: Pernilla

Har du varit på semester och fått nya krafter Klas?

Du har varit så tyst ett tag att jag nästan blev orolig.



2008-06-17 @ 11:36:10
Postat av: kattis

Hallå tjejen! Var filmen bra? Jag tänker slå till med en bio snart. Var två år sen sist så det kanske är dags. Hur är storstan? Kram från kattis

2008-06-17 @ 14:11:35
Postat av: Klas

Nya krafter..? Du har ju sagt åt mig att jag ska kommentera din blogg mer nu och jag tycker det är enklast att göra som jag blir tillsagd.

2008-06-17 @ 16:03:32
Postat av: Pernilla

Ja Kattis filmen var bra. Jag har inte sett serien, men det var ju roligt det där.

Storstan är fantastisk. Kom och hälsa på!

Kram, Kram!



Klas om du skriver, ska du skriva snälla fina saker om mig. Ok? Ta fram allt positivt du kan komma på.

Nu väntar jag på en väldigt lång lista...

2008-06-17 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback