Sommarfars = Boring

- Jag blev helt slut av den här skitupplevelsen, sa reportern till mig i kväll.

Vi tog båten ut till Fjäderholmarna och gick på sommarfars. På båten dit fotograferade jag vimmelbilder på kändisarna som åkte med.

Efter det skulle jag plåta lite på föreställningen. Jag har i och för sig aldrig gillat farser, men om jag skulle betygsätta den här skulle den få ett plus av fem möjliga och då är jag fortfarande väldigt ödmjuk.

Utflyktens höjdpunkt var knäckebrödssmörgåsen med strömming på.

Vi drog i pausen och gäspade hela båtresan hem. Slutet på farsen fick vi alltså inte veta. Vi prioriterade kaffemaskinen på tidningen.  

 

 


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du haft en bra dag :D

Postat av: Pernilla

Detsamma till dig Henrik. Min dag har artat sig ganska bra trots att jag jobbar medan andra är ute och super.

2008-06-28 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback