Arbetarbladet Torsdag

Morgonmöte.

Reportrarna satt och pratade om vilka jobb som skulle göras.

- Jag funderar på vilket jobb Nils vill göra, sa Hanna.

- Men oj vad fina dom är, sa jag.

- Ja sådana där skrupler har då inte vi fotografer, sa Britt.

- Vill du göra en enkät Pernilla frågade chefen efter det.

- Vill vill jag ju inte, men jag måste väl.


Men det blev ingen enkät. Jag fick åka till Sandviken på ett konstjobb och sådana gillar jag mycket.

Efter det satt jag och lyssnade på Elin Ek (ta ingen skit Grynet) som föreläste. Det var intressant och roligt. Speciellt roligt var det när hon berättade om intervjun hon gjort med Zlatan. Den är ju grymt bra.

Jag avslutade med att åka till Sandviken igen för att plåta SAIK-spelaren Linus Pettersson i bara kalsonger ute på isen. Hoppas nu inte att han blir sjuk till finalen på lördag, för då får jag riktigt dåligt samvete.

Jag ska dit och se Edsbyn åka på stryk!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får det skoj i Uppsala idag nu då!

2008-03-15 @ 11:35:17
Postat av: karin ågren

Då kankse vi ses vecka 16, har praktik på Arbetarbladet då! :)

2008-03-18 @ 20:29:51
Postat av: Pernilla

Trevligt att du ska hit Karin!
Jag har inget Arbetarbladetjobb inbokat än den veckan, men jag kan komma förbi och säga hej i alla fall.

2008-03-19 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback