Bilder

Det var många jobb igår, men det blev inte mycket av det i tidningen.
En uteliggare som bajsat i en trappuppgång blev bortprioriterad eftersom det var städat när jag kom fram.

En båtbrand vid hamnen visade sig inte vara särskilt mycket det heller.
Kristina och jag hörde oss för med brandmännen som kom tillbaka och de sa att det inte var någonting att plåta.
Kristina och jag var helt på deras linje för vi ville inte pulsa i snön ut till båten. Vi ringde chefen och försökte avstyra det hela, men chefen var fortfarande på.
Efter vår kraftansträngning ändrade vi oss och ville plötsligt få in bilderna i tidningen, men då var chefen inte så intresserad längre.
Jag fick tjata in en bild på sista sidan.

På kvällen plåtade jag Timo Räisänen på Spegeln och några lokala band.
Därifrån fick jag i alla fall in några bilder.

Kommentarer
Postat av: Fundersamme Påven

Hur visste de att det var en uteliggare som varit skitnödig?
Körde han tvåan inför publik?
Om inte misstänker jag att det kan vara någon av mina kardinaler som varit i farten igen.
Vi har faktiskt ett par här i Vatikanen som gillar att åka till Gävle och bajsa.

2008-03-29 @ 02:00:48
Postat av: Pernilla

Sant Påven. Nu ska vi inte skylla på någon stackars uteliggare.

2008-03-29 @ 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback