Bra arbetsdag

Det är alltid roligt att jobba med Tetha Åhs för hon skriver om mat.
Igår började det med en lyxmiddag i Tierp.
Förrätt: Paj med vit flinga och paprikasås. (Jag hoppade lammet)
Varmrätt: Jesusfisk, sparris och pressad potatis.
Efterrätt: Hallonsoppa med chokladgrädde.
Efter maten hade mina chefer tänkt helt rätt. "Nu är hon mätt så nu måste hon få lite underhållning också".
Jag gick på RAW Comedy Club på Pitcher´s. Det är en stand-up-klubb och igår uppträdde Mårten Andersson, Martin Björk och Henrik Elmér. Stewart Francis som är manusförfattare till Tonight Show med Jay Leno var huvudnumret.
Han stannade upp hela tiden för att posera i min kamera.
Martin Björk var på scenen när jag kom in.
- Han är singel, skrek en i publiken.
Martin poserade även han inför kameran.
- Jag brukar bli lite röd i ansiktet, sa han till mig och bad att jag skulle fixa det i datorn.
Jag har inte sett bilderna än, så jag vet inte hur de blev. För efter maten och efter uppträdandet ville jag ju inte förstöra stämningen genom att åka tillbaka till jobbet. Eftersom jag känt mig lite hängig var det bäst att åka hem och ta en whiskey som medicin.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du träffar inte på Björn Gustafsson där någonstans?! ;) Jag har dissat Karl-Petter för han nu. Hehe :)

Postat av: britt

ja, ja, när katten (jag) är borta dansar råttan (du) på bordet.

2008-03-26 @ 18:10:43
Postat av: Pernilla

Sandra du verkar gilla björnar. Men Gustafsson har jag inte sett.

Britt du ska veta att jag sliter som attan medan du glider runt på Gotland.
Nu till exempel ska jag till Sandviken på konsert. Allt för dig!

2008-03-26 @ 20:34:57
Postat av: Sandra

Mmhmm björnar är min grej ;b

2008-03-27 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback