Lyckobaksmälla

När man har rest och haft det roligt kan man bli lite deppig när man kommer hem till vardagen igen. Joanna har döpt den processen till lyckobaksmälla.
Jag trodde att jag skulle drabbas av det, men den har som tur är ännu inte dykt upp.
I och för sig så hade jag det lite tråkigt i dag när jag rättade mina elevers fototeoriprov, men det var ganska snabbt avklarat.
Baksmälla kan botas med en återställare och lyckobaksmällor botas med nya resor.
I förebyggande syfte håller Hanna och jag nu på att planerar in en ny liten weekendresa.
Vi har vänner i Tallinn och planerar för fullt att hälsa på där snart. Hoppas bara att vi är välkomna.

Kommentarer
Postat av: kattis

Kom ihåg att det inte alltid handlar om att resa iväg långt bort. Du vet att du är hjärtligt välkommen till bäck så ska jag koka ihop lite rabarbersaft. Du vet, här lagar vi våran saft själva.

Kramar från kattis

2008-05-26 @ 12:27:15
Postat av: Ordning och reda

Du bokar inte in någon resa till helgen, för det blir utgång på lördag!!!

2008-05-26 @ 18:50:07
Postat av: ;)

Nu har du rest och singlat klart. Skaffa dig en kille och ett ordentligt jobb.

2008-05-26 @ 23:33:54
Postat av: Pernilla

Kattis jag kommer gärna på saft snart. Koka på du bara!

Det är lugnt, ingen resa nu i helgen, så det blir utgång i Gävle.
Vi försöker boka in resan till helgen efter, men flygbolagets sida ligger nere just nu.

Snart börjar jag på schema igen, då blir det inte mycket resa av.

2008-05-27 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback