Påven hoppades på trekant

I helgen var det två tjejer som ville sova över hemma hos min kompis,
vi kan kalla honom Påven.
Han var till en början nöjd:
-Nu blir det trekant, gick han runt och sa till alla som han mötte på
vägen hem.
Men någon sprudlande sexorgie blev det inte.
Den ena lade sig i soffan med kläderna på och verkade livrädd att han
skulle försöka någonting. Den andra lade sig i mitten av sängen och
tryckte ut Påven mot väggen i ett försök att locka till samkväm.
-Det var mycket obehagligt, säger Påven, som själv inte var särskilt
intresserad av sex, mest på reaktionerna på stan när han drog hem två
vackra tjejer redan vid tolvslaget, när de flesta var på väg ut.
-Det bryter mot mina principer att ha sex bara så där. Man får vara
rädd om hjärtat, säger han.
Till råga på allt hade tjejerna dessutom mage att klaga över ordningen
i residenset. Och därför kan de nu se sig portade på obestämd framtid.
-De bara trugade och ville hem till mig, trots att jag sa att det var
stökigt. Sedan när de såg hur det såg ut var det ett annat ljud i
skällan.

Kommentarer
Postat av: hanna

Min mejl strular,, skickar här en viktig länk ! ;)

http://www.svd.se/resor/nyheter/artikel_1202109.svd

2008-05-04 @ 23:03:39
Postat av: Pernilla

Jag har provat maila dig i två dagar, så jag märkte det. Ringer dig senare!

2008-05-05 @ 08:06:15
Postat av: Joakim

Ha ha jäkligt bra. Jag försöker vara rolig jag också men är tveksam till om jag lyckas med detta???

Postat av: Pernilla

Jo jag tycker att du lyckas bra!

2008-05-06 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback