Tommy Sjödin på ICA

- Vill du ta en bild på mig nu? sa någon bakom mig på ICA i går.
Det var Tommy Sjödin som var ute och handlade till Valborg.
- Har du kameran med dig? fortsatte han.
- Nej bara på mobilen.
- Ok vad synd. Jag som tänkte att vi kunde ta den där bilden du ville ha på mig förut med bar överkropp.
Tidigare försökte jag ta en bild där han bara skulle ha kalsonger på sig. En tidning ville nämligen sätta pilar på alla hans skador han haft i karriären, men det var tydligen inte så många.
Den gången gick han bara med på att ha tight tröja, trots att jag tjatade. Men på ICA skulle det alltså passa att ta av sig.

Kommentarer
Postat av: Henric

PW!!! Länka:
http://fotomicke.blogspot.com/2008/05/henric.html

What???!!!!

Postat av: Påven

Här sitter man och slösurfar. Och vad får man se om inte detta.
Kommentar?
Drar snart till Italien, ska du me?

http://mrmadhawk.blogg.se/2008/april/mittemellan-wahlgren-och-skugge.html#comment

2008-05-02 @ 20:40:30
Postat av: Pernilla

Ingen särskild kommentar, men jag vill kanske med till Italien. Åk inte nästa vecka bara.

2008-05-03 @ 15:15:13
Postat av: Anna K.

...Tommy Sjödin!! vem faaan är det??.
en gammal skolkompis eller fd porrskådis och pojkvän ??

Anna Konda

2008-05-04 @ 16:18:11
Postat av: Marit

Där var Tommy riktigt rolig. haha

2008-05-13 @ 08:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback