PT tjat

Jag råkade krocka med min PT på gymmet i dag.
- Var fan har du varit? Var fan har du hållit hus?
Jag försökte smita förbi, men icke. Han ställde sig i vägen.
- Är du bara ute och springer på krogen och dricker sprit?
Min telefon ringde och då lyckades jag komma undan. När jag pratat färdigt ställde jag mig på crosstrainern och han satte sig på cykeln bakom och tjatade vidare.
- Stäng av mobilen när du är på gymmet!
- Ja, ja.
- Ska du inte träna?
- Jag har redan tränat.
- Konstigt att jag inte såg dig, för jag var där nere nyss.
- Jag är effektiv när jag tränar.
- Du måste sluta dricka sprit. Ät nyttigt i veckorna så kan du unna dig något gott på helgen. En hamburgare eller en halv chokladkaka kanske.
- Det unnar jag mig varje dag faktiskt.
- Inte konstigt att du ser ut som du gör. Du måste börja träna mer.
- Jag har varit här många dagar i veckan, jag kommer i helgen också. Vi ses då.
- Nej jag ska till Stockholm.
- Vad ska du dit och göra?
- Det ska väl du skita i.
- Ja, men du ska alltså vara borta hela helgen?
- Ja.
- Skönt. Då slipper jag alltså se dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vad du äter sägs det, så idag antar jag att du är en strömming. Det är ju fredag.

2008-11-14 @ 09:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback