Gästblogg från Brolin-kopian

Brolin-kopian har tjatat om att han vill gästblogga i min blogg. I dag ringde han och sa att han skrivit ett inlägg. Brolin-kopian lider lite av bacillskräck kan tilläggas. Här kommer alltså hans text:

Är du äckligast i landet i offentlig miljö?

När jag och en vän var och åt lunchbuffé på en restaurang var det samtidigt ett gäng med konferensgäster där. När jag hämtade mat stod en kvinna framför mig i matkön.

Vad gör då människan i kön?

Jo, hon står vid grytorna och lyckas på något sätt få sås på fingrarna. Fingrarna stoppar hon till munnen och slickar på dem!

Hur kan en vuxen människa vara så fruktansvärt ouppfostrad? Kan man överhuvudtaget skicka en sådan person på fler konferenser? Hur gör chefen med hennes inbjudan till julbordet? Vad gör hon på toaletten?

Jag lämnade restaurangen utan att ha ätit.

/Brolin-kopian

När jag läst kopians inlägg frågade jag honom om det verkligen var så äckligt att hon slickade på sitt finger.
- Ja men hon gjorde det vid grytorna! svarade han.

Det där gästinlägget kommer alltså från killen som i lördags stolt skickade runt sin mobiltelefon till alla på festen. På den visades en bild som han plåtat. Som han själv uttryckte det:
- Det där är min första skit på amerikansk mark.
Brolin-kopian hade alltså fotograferat rakt ner i toaletten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gomorron! Jag förstår att du sover. Ring när du vaknar. /C

2008-10-07 @ 10:21:40
Postat av: Brolin-kopian

Lågkonjunktur betyder inte att man får bete sig som man vill.

I dag åt jag på en annan lunchrestaurang, lunchsällskapet nös okontrollerat över bordet så bakterierna spred sig. En i personal tog brödet som låg i korgen med händerna och serverade mig! Jag åt inte brödet!

2008-10-07 @ 16:43:01
Postat av: Janne H

@Brolin-kopian: Fixar du att ta i dörrhandtag, betala med mynt, använda besticken på restauranger etc?

Dessutom är det väl snarare baciller som sprids när man nyser. Men jag kan ha fel.



Tänk på att man aldrig överlever livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback