Hellboy och London

Annelie har snöat in på filmen Hellboy. Hon vill att jag ska följa med och se den. SF skriver:
Sagan om världens tuffaste, kattunge-älskande hjälte från helvetet fortsätter. Större muskler, grymmare vapen och ondare busar i denna episka historia.

Den lät så där tycker jag. Men nu har det kommit fram andra fakta som gör att jag nog kan tänka mig köpa en påse godis och gå och se den trots allt.
Annelie har nämligen även planerat att ta med mig till London. Hon har till och med fixat boende. Vi ska bo hos en av killarna som gjort effekterna till filmen och därför ska vi se den för att plocka lite pluspoäng. Väl i London räknar hon nämligen med full uppbackning. Vi ska guidas runt på coola klubbar och till allt annat roligt man bör se.
Filmen ser vi nästa vecka, så har vi det gjort. På så vis är vi redo att åka så fort vi får tillfälle. Troligen i november eller december.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Party på lördag!!!!!!! Kom!!!!!! /Cat

2008-10-03 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback