Journalister och dopning

Jag ringde nyss och ackrediterade mig till Sverigedemokraternas kommunkonferens. Säga vad man vill om dem, men ett trevligt bemötande fick jag. Jag är sååååååå välkommen.
- Men det är bra om du tar med ditt pressleg, för det vill nog poliserna se.

Vilken tur att jag är med i facket då så att jag har ett leg. I övrigt får jag mest betala och betala och betala. I och för sig så får jag mat och en föreläsning varannan vecka, men det brukar jag glömma bort att gå på.
I dag kom jag i alla fall ihåg det. En SR-journalist föreläste om när hon arbetade utomlands. Många journalister var där och lyssnade. Nog för att föreläsningen var intressant, men de flesta går nog mest dit för maten.

Trots att jag inte lyckades få några kakor till efterrätt gick jag till gymmet efteråt. Där ränner det också en massa journalister just nu, men tränar gör de inte. De tjatar. Dopningsfrågan är het nu. Eftersom många är på mig kan jag berätta att jag dopar mig inte, men tack för att ni frågar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

solen skiner, men det vet troligen inte du. antar att du sover. visning! /cat

2008-10-23 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback