Mitt Piano - Små små steg

Du tar ju bara små små steg, sjunger min vän Alexandra.
Den låten fick jag höra när vi var ute med båten i Stockholmsskärgård i somras. Då pratade vi om att radion borde spela den. Nu gör radion det. Igår hörde jag den på P3. Tyvärr bröts det mitt i låten för att Ekot och finanskrisen skulle in.

På youtube har hon fått fina kommentarer…

* Bra som fan... känns retro och lite tunnelbana.

* Underbart skön låt, känns 80-tal och Jakob Hellman fast lite mer vemodigt och kvinnligt.

* Hörde den första gången i morse. Bara ena hörluren fungerade men det gjorde inget. Perfekt känsla i musik och text.

* "Du tar ju bara små små steg"
hmm, "jag vill knulla, SLUTA SEGA?"
Hon lär inte få vänta 19 dagar längre iaf...

Köp den på iTunes! Niklas Urban!

Kommentarer
Postat av: hanna gör också reklam

Redan köpt! Och finns på cdon.com också! :)

Fler låtar hittar man på myspace.. och videon finns på youtube.

2008-10-30 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback