Superlördag

Lokaltidningarna skrev att det var Superlördag i Gävle i går.
Det spelades både fotboll och hockey. Gefle spelade tråkigt nog oavgjort.
Jag var snabb med att skicka bilderna till Scanpix. Vaktmästaren måste ha blivit besviken. När han kom till pressrummet var jag borta och han fick alltså inte skälla någonting.
Jag hann se hela Brynäsmatchen också. Sedan fortsatte temat Superlördag hemma hos mig. Det blev en snabb förfest och sedan utgång på Goya. En vimmelfotograf kom fram och frågade om Annelie och jag ville vara med på bild. Jag tycker att det är trist när jag gör enkäter och folk säker nej, så det var bara att ställa upp. Tyvärr var jag tråkig och hade inget svar på hennes fråga. Jag vet ingen kändis som jag vill spendera någon natt med, men Anneli svarade tvärsäkert att hon vill tillbringa den med Karl Urban.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good work! /Cat

2008-10-06 @ 12:36:58
Postat av: TT

Vem fan är Karl Urban?

2008-10-06 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback