Världens bästa chef

Min kalender har varit borta i tre dagar.
Kattis tyckte att jag skulle köpa en ny, så att jag var helt obokad.
Under dessa tre dagar har jag känt ett stort behov av att planera saker.
Nu är min kära lilla bok tillbaka och jag börjar genast titta ut saker jag ska hitta på.
Annelie och jag såg Hellboy i går. Den var inte helt värdelös. Nu kan vi alltså boka in London. Jag funderar även på en liten solresa. Det är det som är det bästa med att ha världens bästa chef – mig själv. Jag tjafsar aldrig. Vill jag ha ledigt så får jag ledigt. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söderlunds succé med diskussionsinlägg fortsätter! Idag pratar vi om fildelning, vad tycker du egentligen om detta? Det har även dykt upp ett inlägg som handlar om flickors framtid. Är det verkligen så att alla innerst inne vill se ut som en lättsåld "Barbie"? Detta är ämnen som jag idag tar upp och hoppas verkligen att du vill ta tid till att dela med dig av just dina tankar och tycken gällande dessa ämnen. Tack så otroligt mycket i förhand och ha en fortsatt trevlig tisdagsafton!

Postat av: Cissi

Tänkte bara tipsa om en jättebra sida som är bra att ha då man planerar resor. Man kan läsa recensioner om hotell och sevärdheter här och också hitta det bästa hotellpriset.

2008-10-08 @ 17:27:36
URL: http://www.trivago.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback