12 timmars fest

I Gävle stänger krogarna redan klockan 02 på natten.

Mina vänner och jag brukar hinna vara ute en eller två timmar och sedan är det dags att gå hem. Det är illa. Det är för lite.

I dag var jag på en presskonferens som ger Gävle lite hopp. Eftersom krogarna inte får vara öppna längre än till 02 får man helt enkelt börja festa tidigare.

Å-Krogen i Gävle startar nu Rånock. Varje lördag kommer liveband rocka loss redan klockan två på eftermiddagen. Det tycker jag är ett bra initiativ och det skriver jag inte bara för att ägaren bjöd mig på en underbar kantarellrisotto.


Kommentarer
Postat av: Anders

Euhm du vet att krogarna redan idag öppnar tidigare än 12-1 på natten? ;)



2008-09-24 @ 01:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback