Fotograf-Britt sitter och surar

Fotograf-Britt är vansinnig för någon har skvallrat till mig om mig.

Britt har nämligen gång på gång tagit fel på person och glatt ropat att Pernilla är på tidningen. Tjejen hon blandat ihop mig med är 17 år.

Sedan visade det sig att flera andra på tidningen också trodde att den 17-åriga tjejen var jag.

Britt gick runt till alla och sa att dom absolut inte fick berätta detta för mig, men nu har det kommit ut.

Britt sitter nu och är skitsur och min dag är alltså räddad. Nice.


Nyss skickade Britt ett mail till chefen:

"Nu är Pernilla fullkomligt odräglig för hon har fått veta att hon ser ut som en 17-åring. Kom genast och gör bot på ett eller annat sätt annars kommer jag att få höra det här hela dagen".


Chefen svarade:

Jag svär mig fri. Jag skulle aldrig underblåsa Pernillas vanföreställning. (Fast hon ser ut som en 17-åring.)


Britts kommentar till det:
- Men hur beroende är inte dom av dig då? Dom behöver ju någon som kommer in och jobbar.


Kommentarer
Postat av: Magic

FÖRST!

2008-09-04 @ 11:34:58
Postat av: Mischa

fin blogg :)

Postat av: Klas

Jadu Pernilla... Då hade egot fått sig sin dagliga dos då... Men att "se ut som sjutton" kan ju för all del betyda både det ena och det andra.

2008-09-04 @ 15:46:19
Postat av: britt

Klas verkar vara en väldigt klok kille.

2008-09-04 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback