Hundvakt

Facebookade med Annelie:

Jag: Jag är hos mamma nu. Hon har klippt gräset och då är hon alltid lite sur. Nu tycker hon att jag är bortskämd. Jobbigt när hon får för sig det.

Annelie: Det är alltid jobbigt när ens föräldrar får för sig sånt. Men det är tur de älskar oss trots att de har rätt. :)

Sedan chattade jag med min läkarpolare som vill att jag ska komma till Köpenhamn på rejv nu på fredag.

Jag: Jag ska ringa min bror och fråga om han kan komma hit och passa hundarna. Jag ska nämligen till Paris helgen efter och mamma tycker att jag är bortskämd.

Läkaren: Så FEL hon har…

Jag: Ja helt jävla tokfel. Hon är ute och tokcyklar.

Läkarn: Det är det mammor är till för. Därför har jag min på lagom avstånd (80 mil).

Sedan ringde jag min bror och frågade om han kunde komma och passa vovvarna. Det kunde han inte.

Mess från min bror: Hur gick det med den arga? (Jag menar inte någon av hundarna.)

Jag: Haha jag har inte vågat ta upp det än. Hon verkar lugn, men du vet det kan ta hus i helvetet om hon snedtänder.

Sedan tog jag mod till mig och frågade mamma:
Läkarn vill att jag ska komma på rejv i Köpenhamn på fredag. Kan du ha hundarna?

Svar från mamma: Ja det kan du åka på. Det låter väl trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

CT säger att jag ska stöta stenhårt på dig nu när du är singel så... ska vi bli ihop nu med detsamma eller ska vi gå på dejt först? svara snabbt!

2008-09-03 @ 15:29:36
Postat av: Anonym

ge fan i knark. Akta ditt glas... Ja ha skoj! /Aa

2008-09-03 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback