Kamratposten äger

I går var jag på en grym fest i Stockholm med stor- och lill-Ola (Ola Lindholm och idol-Ola).
Det var KP-webben som fyllde ett år och det firades som sig bör. STORT.
Man fick äta hur mycket chips och godis man ville. Det fanns även bananer, men de var konstigt nog inte alls populära.
Lill-Ola uppträdde och skrev autografer och stor-Ola stod för välkomsttalet.
Trots att det redan fanns godis i överflöd öppnade sig himlen och ett godisregn bröt ut över dansgolvet. Man fick göra egna pins och goodiebags delades ut. Alla dansade och var glada. Det var en toppklass-fest. Vad mer kan man begära?
Möjligen sprit, men det var ju trots allt ett barnkalas.
Jag och en reporter gick runt och minglade.
- Kan jag få en autograf?
- Ja, Ola kommer snart, svarade reportern.
- Men jag vill ha din, svarade barnet.
Webbredaktören Elin Lindell försökte höja min status inför några av barnen.
- Pernilla har träffat kungen!
- Var är Ola? frågade dom.

Kommentarer
Postat av: Klas

Det hade förmodligen funkat bättre om hon berättat för barnen att du varit ihop med mig istället för att du har träffat kungen. Kungen? Vem fan bryr sig om kungen? En lönnfet löneslav från Gävle, det är andra grejjor det. Sånt gillar kidsen.

2008-09-03 @ 09:48:03
Postat av: Anonym

Sannt där. Klart det skulle imponera på barnen Klas.

2008-09-03 @ 11:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback